donderdag 15 december 2011

christmas/kerst/kryst

Ieder jaar vind ik het een opgave; de kerstboom - ik bedoel bomen want in de hal staat er ook eentje -  van lampjes voorzien. Ik begrijp er helemaal niets van; ieder jaar rol ik de snoeren heel zorgvuldig op (wat een tijdrovende rotklus is zoals iedereen wel weet) en toch lijkt het de volgende kerst net of ik de lichtjes zo in de doos heb gekwakt. Waar ik ook begin met het snoer, in no-time is het een wirwar van heb-ik-jou-daar. Maar hier is hij dan:


de kerstboom in de kamer......


   



kerststofjes van spoonflower
( misschien iets voor volgend jaar om RUIM van te voren mooie stoffen te laten bedrukken, voor een tafelkleed/servetten bijvoorbeeld)


kerstboompje in de hal







 design kerstnagels

 ( zulke nagels wil ik ook wel voor de kerst)






   

     mijn kerst is meestal rood en ........wit







1 opmerking: